vemvann

Alla inlägg under mars 2011

Av Du vet vem - 31 mars 2011 21:27


lika. /J 

Av Du vet vem - 31 mars 2011 20:54

satan det där med hemmakväll. det var ingen bra idé.

imorrn ska vi cheka in på skolan@1030.vi har bokat grupprum och ska ladda upp med kaffe.mat.godis och folköl. kommer bli episkt./J

Av Du vet vem - 31 mars 2011 20:05

Eftersom att jag är en kvinna med en stark känsla för rättvisa så bara måste jag tillägna ett inlägg till marsvin nr. 2. GRATTIS RIVER 5 år;)

Av Du vet vem - 31 mars 2011 18:38

idag tänkte vi ha pannkaksfezt@34an. jag skulle göra mat åt mina "vänner". det började så trevligt men slutade med att jag fick ett utbrott och vaskade hela fezten. vi tog på oss kläderna och gick och ägde konsum. jag lovar att det kommer aldrig mer in en pannkaksjävel i detta hus. nyss kom vi på den bästa idén. för att kunna plugga ihjäl oss inatt och imorgon behöver vi nog besöka hemmakväll. eftersom ingen av oss egentligen förtjänar det. frågade vi eight ball:en. tur den finns online. den vet alltid bäst. 

Av Du vet vem - 30 mars 2011 18:42


louisen smittade mig med sin fantastiska sjuka.. så nu är det ingen som vill vara med mig.. dom vet inte vad dom missar


trycker i mig blåbärssoppa, vitt bröd och vatten och tittar på det ena meningslösa tv-programmet efter det andra, varför skulle jag bli avundsjuk på att dom suttit i solen och druckit öl liksom.. såg skymten av carro nyss.. men hon var bara här för att hämta mer sprit..


utsugare


Av Du vet vem - 29 mars 2011 12:09

Grattis Lilly 2 år!

Du fattas oss <3

Av Du vet vem - 29 mars 2011 09:42

Vid närmare inspektion av bloggen har jag till min förskräckelse insett att jag är stalkad av mina tre gringos. Carro, Carro, Carro, Carro är allt jag ser. Skaffa er vänner, skaffa ett liv, och ring inte upp mig! Tufft att vara eftertraktad.


Även att hela kollektivet har insjuknat. Tror det är en släng av lepra. Alla är sjuka. Förutom jag.. och Ida. Vad hon gör vet jag faktiskt inte. Och det gör mig rädd och orolig. Fast jag blir mest rädd.


Nu ska jag sätta mig och tänka ut några fantastiska uppslag till min och Lollos c-uppsats. Sedan ska jag traska upp till Lollo och ge henne en avhyvling för att hon inte tillför lika mycket. Varför undrar ni? Jag vet att detta förfarande inte kommer ge mig några vänskaps-armband, men jag har råd att köpa riktiga.. glida runt, hänga runt, låna pengar!


/ C to the B

Av Du vet vem - 28 mars 2011 17:44

tänkte bara säga att jag drabbats av en svår sjukdom. känns som det strålar i vänster armen. om någon, någon gång kunde tänka på mej någon gång... så uppskattar jag alla typer av presenter. /J

Presentation


Life is a Race - Can You Win it Without Steroids?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

qwertyuiop asdfg hjklöä xcvbnm?
 ida
 johanna
 carro
 lollo

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards