vemvann

Alla inlägg under maj 2011

Av Du vet vem - 30 maj 2011 19:26

"johanna kan du inte blogga om helgen?" 


kan jag väl... i lördags förvandlades återigen min lägenhet till ett kaos. hela familjen var äntligen samlad plus några fler. soffjäveln som en gång i tiden var vit är nu trasig och har använts som mat/beerpongbord = i olika färger.


ida den dumma grisen kom på en ny sport.. CATATTACK! det går ut på att man skjuter ut min låtsaskatt ut från fönstret och ner i buskarna och hoppas på att någon jävel (läs: ida) kastar upp katten. allt detta ska göras när så många som möjligt kan se the catattack från sina fönster eller att någon eventuellt får den i huvudet. världens bästa sport. 


krogen var cp och jag blev vaskad av en öl över hela klänningen.. skönt. vi har även testat på "planking".  annars skötte vi i oss bra om man bortser från allt vi gjorde.

/j  

 

Av Du vet vem - 28 maj 2011 15:26

IGÅR VANN IDA! hon var kung över rödvinet och ägde upp sibylla i brygga på alla sätt som går.


ikväll är det dags igen. DET GÅR INTE ATT STOPPA. DET BARA HÄNDER.

"det finns alltid något att fira"


 /j

Av Du vet vem - 26 maj 2011 22:31

En lista som talar för alla



4 Saker vi gjort idag

Pluggat ihjäl oss

Druckit beerpongs

Trashat d0ta nummer 2

Skrikit


4 Saker vi ser fram emot

Helgen

Fyllor

Sommarlov

Beerpongs


4 Favorit restauranger

Onlinepizza

Onlinepizza

Onlinepizza

Onlinepizza


4 Saker på önskelistan

Pengar

A på uppsatsen

8 meter tamp om vi failar

En käftsmäll

Av Du vet vem - 24 maj 2011 12:34

idag fick jag för mej att min förkylning troligen är allergi. traskade ner på apoteket och ljög ihop en lång historia om hur sjuk jag var och att jag bara måste få alla piller som går. om jag inte fick det skulle jag troligen ligga på dödsbädden inom 24 timmar.


det är inte pollen allergi.. egentligen. hej.

Av Du vet vem - 23 maj 2011 09:41

Vi är på upploppet, ser ett svagt ljus. Några dagar till instängd på rummet.

Uppsatsen SKA in. Kosta vad det kosta vill. Igår så fick jag en psykos. Carro deppar. Hundarna har astråkigt. Men som sagt, snart så! Återkommer. /L & C

Av Du vet vem - 22 maj 2011 01:52

igår gjorde jag och ida stan och g3. vi söp ihjäl oss, rejvdansade och jag lyckades sno åt mej dom mest fantastiska glasögon jag någonsin sett. för att sedan avsluta kvällen med att faceplanta precis utanför.

idag har vi inte gjort mycket. det jobbigaste var när vi gick till macken. då fick jag hjärtklappning. skönt.

kvällen har vi spenderat med att glo på skit på teven och insett att det är därför vi alltid är full på lördagar. vi laddade ner en "bra komedi" som visade sig vara någon halvtaskig låtsas porrfilm. g o d n a t t./j

Av Du vet vem - 20 maj 2011 15:15

igår startade jag projekt soffa. efter att ha dumpat av en soffa i min lägga fick jag panik och började flytta om saker, bokhyllor och grejer. tillslut vara lollo tvungen att komma och hjälpa mej. jag hade nämligen byggt in mej i ett hörn och rummet såg ut som en borg. 01.40 var vi klar. så nu har jag äntligen en soffa att "skryta" med. nu ska här kirras vin som ska drickas i soffjäveln i natt. kyss mej /j.

Presentation


Life is a Race - Can You Win it Without Steroids?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

qwertyuiop asdfg hjklöä xcvbnm?
 ida
 johanna
 carro
 lollo

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards