vemvann

Alla inlägg under september 2011

Av Du vet vem - 29 september 2011 16:06

Som en del i mitt nya liv så har jag även börjat kliva upp i någorlunda tid på morgonen. En liten fågel har någon gång viskat i mitt öra att vuxna, ansvarstagande människor tydligen gör så. AAAAHHAAA, tänkte jag och började ställa klockan på 8. Funkar skit bra.. förutom att dagarna blir så sjukt långa. Detta har medfört att jag gärna kryper ner i sängen runt 21-22-tiden (fast allra helst direkt efter middagen). Jag är sååå redo för ett riktigt vuxen-jobb nu! Arbetsgivare.. ring inte mig, jag ringer er.


Det finns dock en liten sak som irriterar mig, likt en kökskniv i ögat. Jag har återigen fått en ny granne i lägenheten ovanför. Jag har aldrig sett den men min slutledningsförmåga säger mig att det måste vara en riktigt fet en jävel! Han/hon klampar omkring så hårt att jag vaknar av det klockan 7 på morgonen. Bör väl tilläggas att jag inte är direkt lättväckt heller, men det är faktiskt inte lätt att sova sig igenom en större jordbävning. Jag tror för övrigt att anledningen till att jag aldrig sett människan är att den inte längre kan ta sig ut genom dörren. Längtar efter dagen då den blir så fet att den blir sängliggande. Då kanske man kan få sova ut till 8 på morgonen som det är tänkt.


/C(hubby)

Av Du vet vem - 28 september 2011 17:52

hur kan dom bara flytta på bonde söker fru? 



ida: hoppas du (inte) bänner dej 

/j

Av Du vet vem - 25 september 2011 22:10

igår stack jag och carro till sundsvall för att trasha idas nya lägga. efter några liter vin var idas ställe fullt med kvinnor och jimmy.. vid elva insåg vi att vi inte var femton längre och vaskade utgång. så jag hoppade in i en taxi och drog. imorse vaknade jag inlåst i en lägenhet och skulle enligt order ta mej till birsta.. med buss. hatar att åka kommunalt. första försöket att åka buss gick sådär eftersom att man tydligen i sundsvall inte kan åka buss om man bara har cash och ungdoms-betalkort fast man är 23. och i sundsvall kan man tydligen slänga av tjejor från bussen hur som helst.


inte så mycket trasha idas lägenhet men ganska mycket mys, vin och chips. 


tjing tjing/ j 

Av Du vet vem - 23 september 2011 22:42

"jag är inte egocentrisk jag ser bara hela samhället som en personlig förolämpning"



näämen om man ska lägga sig och lyssna på lite discomusik från lägenheten bredvid. 

/johanna

Av Du vet vem - 23 september 2011 14:22

För att helt och fullt kunna ladda upp med behövlig energi inför morgondagens inflyttningsfest kom jag och Johanna på den brilljanta idén att ha en liten ätardag idag. Vi ska äta de mest sjuka saker och fullkomligt våldta Hemmakväll. Som jag längtat efter denna dag! Drömde om godis och munkar inatt. Det gör jag ju förvisso jämt.. men ändå.


För att lindra mitt dåliga samvete över denna dag så värmde jag upp med 60 min på crosstrainern. Mitt tidigare rekord låg på 45 min. Jag måste alltså fått bättre kontition, hur fan det nu skulle ha gått till? Har konstigt nog verkligen kommit in i träningen nu och längtar faktiskt efter att få gå dit. Hade det inte varit för att jag ska äta ihjäl mig i eftermiddag hade jag kunnat klämma in ett pump-pass med. Tror det har slagit runt för mig. Men jag är långt ifrån mina två små mål ännu.


    1) Matchvikt på 65 kg.

    2) Kunna göra en enda liten armhävning (Obs: ej kärringversionen).



Johannas hår ser för övrigt helt fantastiskt ut.


/C(yborgen)

Av Du vet vem - 22 september 2011 16:48

idag tänkte jag att jag skulle klippa av mej håret. hos en lock-expert. hade innan tagit farväl av mitt rep-hår och tänkte att nu jävlar kommer det kapas innan det går av. var helt sääker på att jag skulle tvingas gå därifrån med en ful page.. i bästa fall. 45 min senare och - 4 cm gick jag där ifrån lockigare än någonsin. 


hejdå kära rep-hår vi ses aldrig mer. 

/j-lockig.se 

btw

Av Du vet vem - 21 september 2011 17:29

så var jag på ösk idag och kutade tre steg. bra jobbat. 

Av Du vet vem - 21 september 2011 17:21

idag är det tre veckor in på terminen utan dom två idoterna ida och lollo. känner att jag utvecklas. nu kan jag till och med laga mat själv.. typ. idag testade jag på det där med att handla själv.. inte kul. var tvungen att prata med mamma hela tiden. kom ut från matmästarn med mjölk och salt. vad jag nu ska med det till.


/admin-j 

Presentation


Life is a Race - Can You Win it Without Steroids?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

qwertyuiop asdfg hjklöä xcvbnm?
 ida
 johanna
 carro
 lollo

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards