vemvann

Alla inlägg under oktober 2012

Av Du vet vem - 27 oktober 2012 12:26

Sitter för närvarande och skiter med 248kr/Tim. Arbetarklassen när den är som bäst.

Jag gillar (l)ön

Av Du vet vem - 26 oktober 2012 10:34

Nu mina kära vänner är det mindre än en vecka tills Hertiginnan af Kramforts anländer till Sudsvall. Flyttlasset går på torsdag den 1:a November. Behöver jag säga att jag räknar sekunderna tills jag får lämna mitt gamla flickrum bakom mig? Känns ju bara fördjävla sorgligt när man är 25 år och bor hemma hos föräldrarna.. speciellt när en rosa bord med blåa, galopperande hästar pryder väggarna. Flytten kommer onekligen göra mig till en sorglös figur. Tyvärr tvättar den inte automatiskt bort arbetslöshetsstämpeln.. men det är ett senare problem. Jag har ju trots allt en sugar-daddy som lever för att kasta pengar över mig. Kanske har jag hittat det optimala livet? Kanske är jag hemmafru-material? Återkommer med en uppdatering om mitt mentala tillstånd senare..   


/ C(ountess)

Av Du vet vem - 26 oktober 2012 08:53

Ofta när jag går till jobbet går jag förbi ett hus och kollar alltid in genom fönstret. Varje dag brukar jag se en stressad pappa irra runt i köket. När jag går hem från jobbet samma sak men då ska dom till att äta middag. I morse händer det! Mannen nickar åt mig. Så fantastiskt. Tänkte vad han ska sakna mig när jag nästa vecka inte kommer gå den vägen längre. Han kanske tror jag dött. Känns som att jag på något sätt måste meddela honom om detta.

Av Du vet vem - 22 oktober 2012 10:32

Eftersom jag just nu är en mycket stressad karriärskvinna sköter jag mina cyberärenden medan jag sitter i telefonkö. Jobbar även på en koffein förgiftning... Går ganska bra. Angående kryssning är jag med. Bara om jag får träffa färjan - håkan.

Av Du vet vem - 21 oktober 2012 22:29


Klockan slog 22.22 och vem tänkte jag på?

ER!

Tänk att vi är mer med våra pojkvänner nu för tiden än vi är med varandra. Vem Fan hade trott det för 2 år sen?

Eller att vi skulle bo i Sundsvall allihopa? (Snart)

Jag tycker att det skulle firas. På nåt sjukt sätt. Typ en finlandskryssning. I november. Frågor på det?

/mum(i)n

Av Du vet vem - 21 oktober 2012 08:23

Hatar att vakna 8.00 på en söndag. Är det något sorts straff? Saknar att sova hela dagen, vara vaken hela natten. Nu är jag i en mellanfas i livet. Tiden mellan studier och pension. Ungefär 40 år. 40 år av att vakna tidigt... Känns ju lite sådär. Tror jag ska väcka min lilla kärleksgris.... Vet att han gillar att vakna tidigt.

Av Du vet vem - 5 oktober 2012 14:02

Äntligen är det freeeedag. Skulle kännas bättre om jag inte var tvungen att stanna till halv fem och hålla vakt. Det här med ansvar har aldrig varit min grej och nu har jag det över hela området. Vem tror dom att jag är? Gud fader? Men kan iofs roa mig med systembolagetappen... Älskar sprit.

Presentation


Life is a Race - Can You Win it Without Steroids?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

qwertyuiop asdfg hjklöä xcvbnm?
 ida
 johanna
 carro
 lollo

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards