vemvann

Alla inlägg under oktober 2011

Av Du vet vem - 31 oktober 2011 20:29

alla barnen åkta på skiweek. utom ida, för hon har ingen slida. 

Av Du vet vem - 31 oktober 2011 18:56

Är det någon som kommer ihåg mig?


Jag har legat under jorden, eller isen eller vad man nu vill säga. Har prövat vuxenlivet och jobbat ihjäl mig en månad nu innan kursen börjar å jag har redan magsår och utsliten höftled. På måndag blir det åter skolbänken och jag längtar så.


En vacker dag blåser jag västerut till Östersund. Jag längtar.


/L

Av Du vet vem - 31 oktober 2011 17:03

okej att det bor mycket folk i det här huset. okej att folk flyttar hit och dit. okej att folk har skrikfester i trappen. okej att folk slänger sopor inne. okej att folk röker överallt. okej att folk måste få höras. men vem fan är det som borrar varje dag. hur kan man borra så mycket? 

Av Du vet vem - 30 oktober 2011 13:21

Av Du vet vem - 28 oktober 2011 23:12

FÄZT HOS MANGE!!!!!!!!!!

Av Du vet vem - 27 oktober 2011 17:41

 


New kids on the block har bildat en såkallad supergrupp med Backstreet Boys

13:e maj kommer dom till malmö


lite roligt hade det ju varit.. om det bara hade varit BSB..


/i(dol)

Av Du vet vem - 25 oktober 2011 20:34

tjejen i outsiders som har föbi för dinosaurier: "att dinosaurier skulle dyka upp i täby kanske inte vore det mest logiska.. fast varför inte?" 


dom har ju bara varit döda i några år. 


tips på fobi att utveckla: eukaryota. en cell som fanns för 1,5 miljader år sedan. 

/j

Av Du vet vem - 22 oktober 2011 15:24

Igår hade vi tjejfest hos Kockie. Äntligen fick jag träffa min kära Sandra igen.

Berättade att jag typ träffade en karl. Möttes av stor förvåning och förvirring samt kommentaren: "Åh, fan.. vi som har varit helt övertygade om att du är lesbisk."

Kan man inte ens få vara singel en liten stund här i världen utan att folk får för sig att man tänder på b-rudar? Får mig att fundera lite på hur många fler människor på denna jord som vandrar runt och tror att jag är gay. Typ alla?


/C

Presentation


Life is a Race - Can You Win it Without Steroids?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

qwertyuiop asdfg hjklöä xcvbnm?
 ida
 johanna
 carro
 lollo

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards