vemvann

Alla inlägg under juni 2011

Av Du vet vem - 30 juni 2011 18:30

igår hände en grej.. vi gick ut och firade carros pree b-day @ marite. det avslutades på efterfest med ett lammkött, en ful gris och en stenad jävel =king. vi har skämt ut oss så fruktansvärt mycket. så vi kan aldrig mer gå på stan, marite, konsum eller österäng och vi kan aldrig mer träffa någon som vi träffade igår.


idag ska vi äntligen ut på g3 och göra dom mest sjuka grejerna bland annat hitta ett födelsedagsligg åt carro. om det går....


återkommer imorrn.

Av Du vet vem - 27 juni 2011 22:17

/ working-j

Av Du vet vem - 24 juni 2011 12:03


jag hatar också att jobba. så jag åkte på konsert istället/ i



 

Av Du vet vem - 22 juni 2011 22:08

jobba jobba jobba.. såhär det är att vara vuxen? känns inte helt optimalt.


idag tänkte jag att jag och carro kunde dra ner på stan och dricka en öl och fira att jag klarat en arbets "vecka". men hon vägrar. tror hon går på antabus. den dumma jävla grisen.




kan någon berätta för mej vart min mobilladdare är eller min lilla kabel till telefonen?


/johanna.

Av Du vet vem - 21 juni 2011 13:24

Kan detta vara världens mest långrandiga och tråkiga dag? Känns onekligen så. Och här sitter jag och tänker på Jesus. Var antingen det eller att städa. Känns dock som om jag valde fel. Jaja, nån ska väl tänka på den jäveln med.


Är förövrigt helt ensam. Johanna jobbar 9-21... och jag vaknade 8. Jag måste verkligen klippa mig och skaffa mig ett jobb! Funderar på att traska iväg och ställa mig nere vid gatuhörnet. Skulle vara skönt med ett jobb där man slipper visa upp CV eller gå på arbetsintervju. Johanna säger dock att jag bara skulle bli skyldig, så det är nog bäst att låta bli för vår gemensamma ekonomis skull. Känns inte som jag vill börja hösten med en skuldsanering.


/C(P)

9-9

Av Du vet vem - 21 juni 2011 08:03

imorse klev jag upp sju. har inte hänt på länge. tanken av att inte kunna sova en timme under dagen får mej att helt tappa livsgnistan. hatar att jobba. /spammarn

Av Du vet vem - 20 juni 2011 15:01

 Då var man ensam igen då. Festen i stugan gick bra, dock kallt som satan.


Mitt liv suger.


Ja vill passa på att tacka allra ödmjukast för dessa fantastiska halsband som jag fick i examenspresent, tack tjejer



Kram Louise




Av Du vet vem - 20 juni 2011 11:00

  /j

Presentation


Life is a Race - Can You Win it Without Steroids?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

qwertyuiop asdfg hjklöä xcvbnm?
 ida
 johanna
 carro
 lollo

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards