vemvann

Alla inlägg under november 2011

Av Du vet vem - 28 november 2011 19:22

idag har jag och carro haft adventsmys. gröt, julskinka, julskum, glögg och lussekatter. köpte till och med en julren idag för att komma i stämning. synd bara att carro va med. hon förstörde lite. 


puss /j 

Av Du vet vem - 23 november 2011 22:38

Sundsvalls-resan var helt okej.. den hade toppar och dalar som gjorde att den planade ut till en helt okej upplevelse. Men för att se vilken sida som egentligen vann kan vi göra en liten lista:


Bra skit:

1) Fantastik liten taco-soppa med en fantastisk efterrätt.

2) Lollo, Ida och Johanna samt övriga party-peeps.

3) Idas fantastiska MacGuver-trick med folie-lagning i fjärrkontrollen imponerade en bakfull jävel.

4) Det faktum att hon gjorde det med folie från en kycklingrulle förtjänar en egen plats.

5) Jag var kung i baren. Sänkte till och med en drink. Kändes rikt och stekigt på nått vis.

6) Kebabtallriken från himlen.


Dålig skit:

1) Johanna fick två presenter för mycket.

2) Jag blev avknuffad från soffan.

3) Jag hade inte råd att vara kung i baren. Tog oss knappt hem.. nu har jag 15kr på kontot.

4) Kebabsås är inte alltid kebabsås.

5) Principfasta män.


Men se på fan! Den bra sidan vann ju. Hade nog rätt kul ändå.. så till vida att jag inte glömt något?


/C

Av Du vet vem - 20 november 2011 22:02

hemma efter ett dygn i sundsvall. lollo och ida hämtade oss och det tog tio minuter så var vi osams och allt var som vanligt. efter att vi lugnat ner oss och jag och lollo hade sänkt en fet flaska sprit var vi vänner igen.

kult kväll och nu har jag minus på kontot och vitt ludd exakt överallt. vi ses. hej!



ps. ida tycker du ska sluta hota mej. vi ses i rätten.


Av Du vet vem - 20 november 2011 10:47



facebook har ju riktad annonsering beroende på ens inställningar, och eftersom en annan är listad som singel så får man ju konstanta erbjudanden från nätdejtingsidor och skit.. men kolla annonsen nedanför.. antyder dom att jag ser ut som en jävla hund i nyllet? en hund som jag inte ens har dessutom..


 


jäva påhopp såhär på en söndagmorgon.. 


/i(navlad)




 

Av Du vet vem - 20 november 2011 10:37


vem hade kunnat ana att hela östersund skulle komma och hälsa på såhär utan anledning! 


ligger och stirrar på carro medan hon sover.. det sista vi gjorde innan vi somnade igår var att våldta kebabcity, men jag ser på henne att hon redan är hungrig igen.. eller är det kanske jag?


johanna lämnade vi av på flyktingförläggningen inatt, hon hade ett fall att ta hand om..


lollo åkte just ner på stan för att käka brunch.. men jag är inte bitter


jag ligger i grottan.. och funderar på hur jag ska straffa johanna när jag ser henne..


/(erem)i(ten)


Av Du vet vem - 19 november 2011 11:04

fan sundsvall är en jävla skit stad egentligen. 

men vad gör man inte för att få supa sig riktigt jävla redlös. 

nu drar vi! 


hej

Av Du vet vem - 16 november 2011 10:20

Redan onsdag.. tiden springer allt iväg. Hinner inte med mig i skolan. Det är mycket nu. Just nu försöker jag övertala Johanna om att vi inte ska ut i helgen utan istället sitta hemma och kura som gammalt folk bör. Givetvis med hinkvis av godis.. men hon verkar inte mottaglig för mina idéer. Tjatar mest om Sundsvall.. som att det skulle vara någon form av världsmetropol.


Jooo, rökstoppet går bra, tackar som frågar! Inatt drömde jag dock att jag tjuvade åt mig en liten cigg. Rökte bara en halva, men den var ack så god. Den avnjöts för övrigt utanför självaste JB´s hyreshus. Varför? Det vet varken du eller jag. Men man undrar ju lite om jag verkligen inte har något vettigare att drömma om än detta? Orka vara nattrökare. Jag har ju fan slutat!



/C(iggen)

Av Du vet vem - 15 november 2011 16:40

heheh sovit 16 h i natt. gött. 


/johanannaa

Presentation


Life is a Race - Can You Win it Without Steroids?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

qwertyuiop asdfg hjklöä xcvbnm?
 ida
 johanna
 carro
 lollo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards