vemvann

Alla inlägg under februari 2012

Av Du vet vem - 29 februari 2012 19:25


det går illvilliga rykten på stan om att jag och lulu carter kommer bli uteslutna ur bloggen om inte vi lämnar bidrag till historien..


så jag känner mig tvungen att berätta sagan om Jerry. DjurgårdsJerry. man hade kunnat tro att det var Ica-jerry, but we weren't that lucky..


Jag, ginger, krullet och crazy catlady (jimmy), tog oss i kragen och klädde på oss våra finaste kläder och gick ner på en fin restaurang. Plaza


Jimmy hade smugdruckit på fackmötet och blev tvungen att gå hem i förtid medan jag och les bitches blev lämnade till vårt öde.. det var då det hände


jag såg på håll att det skulle bli problem. vem annars klär sig helt i djurgårds-supporterkläder och flanerar i stockholmshatarland. vi var väl de enda som inte sneglade ondskefullt på karln (vi sneglade bara ondskefullt på varandra) så han slog sig ner vid vårt bord och sa hej.


han började genast lätta stämningen genom att briljera med sin intelligens.. och sin kroppskonst. på ena armen stod det hans födelsedag (ungefär som att han skulle glömma bort det), på andra armen stod det Jerry


hela min varelse skrek att jag skulle bjuda ut johannas kropp till karln för att få veta om han även hade sitt eget ansikte tatuerat någon annanstans, eller typ sin adress eller telefonnumret.. men jag antar att johanna hade protesterat och kallat mig nåt i stil med "din sjuka grishora", varpå jag säkerligen skulle ha kallat henne något i stil med "men durå ditt lösaktiga fårluder", börjat slåss och blivit utkastade av samme vakt som tvingade mig att visa leg för att jag var den enda i sällskapet som han inte kände igen. ETT HALVÅR ÄR MAN BORTA OCKSÅ GLÖMMER ALLA BORT EN!!



Av Du vet vem - 29 februari 2012 14:16

vaknade 10 idag. perfekt tid för att gå på föreläsning. klev upp och åt frukost (!).. gick och la mej igen och kollde på serier. nu är klockan 14.19 och föreläsningen slutar om 40 min. ibland undrar jag vad jag håller på med. tror det är någon sorts protest till att snart vara klar med skolan. eller så är det bara mitt slentrianmässiga levnadssätt... igår tog jag även det första steget mot att bli ekonomiskt oberoende. la ut en annons på tradera. min första tanke imorse var.. neeeeeej inte den tröjan! trots att den bara hänger i garderoben och är sådär sjukt snygg hatar jag den. men jag står inte ut med tanken på att leva ett liv utan den. 

Av Du vet vem - 23 februari 2012 09:18

 


får hoppas att miljön spelar störst roll... 

Av Du vet vem - 21 februari 2012 12:22

ja nog för att min födelsedag är viktig men tänk om man fick fylla år på semeldagen!? vilken lycka!! det finns något som heter semeltårta och är som en JÄTTEsemla. täääääänk att få äta en semeltårta på sin födelsdag!!!!!!!!!!11 måste ju vara total lycka. undra just om idag kanske är min födelsedag nr 2?? är nästan helt säker på att det egentligen skulle vara det.....................................ja. så är det. 



 

/ den allsmäktige. 

Av Du vet vem - 16 februari 2012 11:58



vilken fantastisk intervju! 

Av Du vet vem - 16 februari 2012 11:02

 
Av Du vet vem - 16 februari 2012 09:02

Man vet att man är gammal när man får den största nostalgitrippen någonsin av att råka höra ordet "godislöfte" nämnas.


/C

Av Du vet vem - 14 februari 2012 15:04

   



hoppas alla får en fin alla hjärtans dag. själv ska jag ta fram chokladglassen, chokladgodiset och ta på mej min chokladätardräkt och kolla på något gripande kärleksdrama. puss

Presentation


Life is a Race - Can You Win it Without Steroids?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

qwertyuiop asdfg hjklöä xcvbnm?
 ida
 johanna
 carro
 lollo

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards