vemvann

Alla inlägg under januari 2012

Av Du vet vem - 28 januari 2012 23:28

jag tror att jag drabbats av en allvarlig personlighetsstörning och förvandlats till plugghästen-johanna. klockan tio fick jag panik och slet fram förvaltningsrättsboken. på en lördag. vad fan har hänt? och det värsta är...att jag tycker att den är ganska bra..inser att jag är i behov av hjälp. tror jag måste vaska föreläsningen på måndag. i tillfrisknande syfte alltså. 



Av Du vet vem - 22 januari 2012 10:56

är fortfarande svag  efter sviterna från i fredags. om två timmar sitter jag och carro på tåget till ånge. där väntar lollo på oss för att ta oss till skiweek. kommer bli fantastiskt. synd bara att ida/judas måste jobba. 


ajatjingtjing. hoppas jag överlever veckan. 

kyss mej!



Av Du vet vem - 19 januari 2012 13:54

Idag är det en stor dag på många vis. Vår alls Johanna Änderrrrrsson fyller år. Det gör ju visserligen inte dagen särskilt speciell.. hon fyller ju som bekant år varje dag. Men på något vis känns det ändå som att det idag är lite mer "äkta" så vi får väl så lov att gratulera henne allra ödmjukast.. så som vi brukar göra. Nu sitter jag och väntar på att hon ska komma hem från Sundsvall. Smärtar att erkänna.. men jag har saknat henne en smula.


Dessutom måste jag passa på att meddela er alla (4?) om att ni måste bänka er framför tvn kl 20 ikväll. Då ska nämligen min allra bästaste barndomsvän Kockie göra sin tv-debut. Ni som inte har hunnit träffa henne ännu får chansen till en liten preview och för er övriga blir det ett kärt återseende. Glöm alltså inte att analysera ihjäl Sveriges värsta bilförare på tv4  kl 20 i afton! Det är för övrigt hennes lillebror som inte kan köra som folk. Hon är kung!


/C(andid camera) 

Av Du vet vem - 16 januari 2012 09:30

För det första.. vem bloggar på fyllan? Känns sååå 2011.


Så. Då har man fått det ur världen. Nu tillbaka till verkligheten. I veckan ska jag sänka skit-stressuppsatsen. Fattar inte att jag kunde skriva de två andra på sammanlagt två veckor medan jag inte kunnat knåpa ihop denna på två månader. Med två veckor menar jag inte heller effektiv tid. Den mesta av tiden gick åt att spöa Johanna i Wordfeud. Det var tiden emellan som man eventuellt tillbringade åt uppsatserna, i väntan på sin tur, så till vida det inte fanns något ätbart i närheten alltså.


I helgen var jag och Mr. F på bio och såg "Hamilton: I nationens intresse." När man inte trodde Persbrandt kunde bli manligare så biffar han till sig och spöar skiten ur folk, bad-ass style. Gillart!

Nu har dock min man övergett mig så jag bäddade ner mig i soffan under tjockaste täcket med en stor kopp kaffe. Funderar nu på att sova ett litet slag innan man tar tag i uppsatsen. Man vill ju ogärna slita ut sig det första man gör så här på en måndag. Sedan kan det nog hända att jag råkat vända en aning på dygnet.


/C(an't fight it)

Av Du vet vem - 14 januari 2012 05:44

Här ligger jag.. Varken trött eller pigg,  varken hungrig eller mätt, varken nykter eller full. Fast det sista är nog inte sant.. Kommer fortfarande inte ihåg hur det gick till när jag hjälpte "hon-utan-hals" att komma rätt här i livet. Eller helt vad jag gjort för sjuka saker i afton. Hoppas dock han kommer ihåg.. för jag glömde trycka på repeat. För övrigt är inte påståendet innan heller sant. MATA MIG!


/C

Av Du vet vem - 12 januari 2012 20:31

somna fyra varje natt känns sådär när uppsatsen ska in. idag har jag iallafall efter två veckor lyckats få till sju sidor. om man tar bort styckeindelningar blir det sex sidor. men det får fan duga. har ju ett liv också att passa. eller har jag? 


imorrn drar jag tillbaka till stan efter några dagar på hotell. på lördag får jag äntligen hämta ut en fantastisk liten tygbit jag köpt och hänga med en snygg man. vissa har det bra!  


KYSS MEJ! 

Presentation


Life is a Race - Can You Win it Without Steroids?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

qwertyuiop asdfg hjklöä xcvbnm?
 ida
 johanna
 carro
 lollo

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards