vemvann

Alla inlägg under april 2011

Av Du vet vem - 30 april 2011 15:23


jag gillar att lollo och carro fått två röster var och att johanna leder med 3 röster på omröstningen gällande vem som vinner i helgen.. men VARFÖR har inte jag fått nån röst? inte en endaste.. have a little faith in me


tisdagen vann lollo, lätt


torsdagen vann som sagt johanna


fredag vann johanna. jag var på middag hos fänny och gjorde tidig kväll eftersom jag är c-uppsatsguden idag, men var in en sväng hos johanna där idioterna hade förfest.. för det första så lät det som en jävla konsert när man kom in på södra gröns innergård, det var dom som hade ETT fönster öppet.. när jag kom in så tittade johannas ögon åt sju olika håll och hon svarade inte på tilltal (hon hade supit bort sitt namn). det är det ENDA jag såg av henne, men efter den anblicken och av vad skrönorna säger så vann hon.


caroline billström däremot tog nog hem beerpongen i och med sin bekännelse á la drama som orsakade ett uppror så illa att vakterna fick ta vid.. jag säger bara FIGHT FIGHT FIGHT!


inom kort kommer SMALBORG gå av stapeln.. grill och fez(t).. och någonting som innefattar tequila


återkommer /i

Av Du vet vem - 29 april 2011 17:30

idag har vi spenderat dagen med att sitta på gräsmattan i solstolar, druckit öl, gått igenom våra liv och skapat nya uttryck. beer pong är det senaste och detta är snarare en process. den som lyckas göra det mest genuina en utekväll blir utsedd till dagens beer pong. kung.förövrigt så laddar vi mest inför valborg. det bästa som finna det är att supa sig riktigt jävla redlös på valborg.


igår vann jag färgteven med fucking blue ray inbyggd i vhs:en plus att jag blev utsedd till dagens beer pong. äntligen är det fredag. nya tag.


snart kommer erika. vi ber redan nu om ursäkt för allt som kommer hända denna helg.


/johanna.

Av Du vet vem - 28 april 2011 14:53

c-uppsats, kaffe och x-ray är en jävligt dålig blandning.

har haft hjärtklappning i fem timmar. känns skönt.

/johanna

Av Du vet vem - 28 april 2011 12:58



kolla på idioterna.. det kallar jag att plugga.. lollo är så aktiv på facebook-chatten att hennes bild kommer upp dubbelt..

Av Du vet vem - 27 april 2011 18:43


 


26/4 förlovade sig Rii-ver och grav-ida magnusson under lollos skrivbord.

bröllop stundar i juni.

  

Av Du vet vem - 27 april 2011 16:46

   Louise Lindholms och Caroline Billströms dotter Lilly, Östersund med storebror River, född 29 Mars, längd: 49 cm, vikt: 7580 gram.

Av Du vet vem - 25 april 2011 20:40

imorgon ska vi förmodligen hämta ut våran ätardräkter/onepiece. då är även hela familjen samlad igen. ordning och reda lådvin på fredag.


snart måste vi börja satsa om teven inför valborg. jag känner mej sjukt redo att dra hem priset. jag tänka att vi kunde filma? ge dogmafilmen ett nytt ansikte.. vad tror ni?


/johanna.

Presentation


Life is a Race - Can You Win it Without Steroids?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

qwertyuiop asdfg hjklöä xcvbnm?
 ida
 johanna
 carro
 lollo

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards