vemvann

Alla inlägg under augusti 2011

fml

Av Du vet vem - 31 augusti 2011 11:59


carro.. det blir av erfarenhet tammefan ännu värre i arbetslivet


vill du få reda på nåt då måste du själv boka in ett möte med någon (som du själv måste luska ut om det är rätt person för jobbet) sen måste du fundera ut exakt vad det är du vill veta (fast du inte ens vet vad dert är du ska göra) och ställa frågan på exakt rätt sätt för att få veta någnonting. sen får man nog inget direkt svar utan troligtvis får du en lösryckt gissning också blir du hänvisad till någon som vet ännu mindre än du själv också står du där och vet inte längre vad du heter, men inser att du måste nog hitta på nåt själv om det ska bli nåt gjort.


då tar man kafferast och börjar om


detta pågår hela veckorna fram till fredag kl 16.00 då kan man återgå till sitt normala liv. vin och öl. södra grön. g3. s&m

Av Du vet vem - 30 augusti 2011 11:33

När jag efter mycket spammande till Spånning äntligen lyckades klura ut var och när självaste introduktionen till magisterprogrammet skulle äga rum så tänker man ju lite, i sitt stilla sinne, att man kan andas ut och få lite mer kunskap om vad fan man ska pyssla med det närmaste året serverat på ett silverfat. Sedan inser man ju till sitt stora förtret att det är vid Miun man valt att studera.


Inte nog med att de lagt in hela schemat på sociologischemat och inget alls på psykologin samt att de huxflux lagt till master-tvåornas föreläsningar som de av någon oförklarlig anledning tycker vi behöver veta om, så hade visst alla psykologiföreläsare tyckt att just nu var en ypperlig tid att resa utomlands och uppleva världen.


Han som trots allt dök upp till introduktionen, en liten sociolog med väldigt stora tics, hade hoppats att psykologi-institutionen skulle skicka någon som kunde informera om psykologidelen. Speciellt då alla 4(!) närvarande skulle läsa just psykologi. Men så blev ju så klart inte fallet. Där stod den lilla mannen med de stora ticsen och bad om ursäkt i 40 minuter för att han inte kunde ge oss den information vi behövde, samt var lite bitter över att han inte hade någon att ge information till gällande delarna som han faktiskt hade någon sorts kunskap om.


Kan för övrigt informera att det bland de 4 personerna (varav jag var en) inte var något bekant ansikte alls. En var från Ecuador, en från något asiatiskt land samt en b-rud från någon ort vid Gävle. Känns väl dock som att det borde vara någon som ska läsa sociologi med, eventuellt lyckades de helt enkelt inte lösa rebusen för att ta sig dit. Så riktigt än ska man nog inte ropa hej!


/ C

Av Du vet vem - 29 augusti 2011 22:15

jag är ju en så sympatisk människa som väldigt sällan blir arg eller hysterisk.. 

men om inte dom där skrik-socionom-nollorna-utan framtid inte slutar ha vrålfest precis utanför mitt fönster kommer jag snart att gå ut och mörda dom typ. skriker dåligt gör dom också. på onsdag ska jag trycka till dom ordentligt och dom ska få göra dom mest vidriga nollegrejer @ oscars. 


/johanna-tappar snart den sista lilla besinning jag hade kvar

Av Du vet vem - 29 augusti 2011 07:22

har varit uppe sedan sex och försökt sminka mej och klä på mej passande kläder, soo kissie style. do the preppy style. 

Av Du vet vem - 28 augusti 2011 15:57

imorrn börjar jag mitt sista år på skolan också. vad fan är det som händer. och vad gör man sen liksom. typ skaffar sig ett liv? vart? sundsvall verkar ju vara jävligt mycket på tapeten nu alltså. men aa helgen då? jag och carro a.k.a wario har ju varit full i vanlig ordning och räddat liv på g3. egentligen borde man filma mej och carro när vi är på g3. skulle kunna bli en typ nya the hills eller typ kanske kungarna av tylösand. en dogma film om mej och mitt liv. jag skulle lätt se den.

Av Du vet vem - 26 augusti 2011 19:38


jag är ju kär i lollo


men hon har fan ett ordförråd som en molgamier från tjeckistan.


skämt åt sido


dra alla över en kant


smidigaste kniven i brevlådan


I rest my case


sfi? http://www.skolverket.se/forskola_och_skola/vuxenutbildning/svenskundervisning_for_invandrare

Av Du vet vem - 26 augusti 2011 16:04

jaha nu har vi gjort det igen..

måste gå förklädd på g3 ikväll för att inte skämmas ögon ur mej.

fyfan.

j-utskämmar kungen

Av Du vet vem - 25 augusti 2011 12:22

idag ska jag och carro a.k.a wario gå på g3. KUL VA?11


vi kommer vinna allt.

men först ska vi klippa av oss håret. kung.

Presentation


Life is a Race - Can You Win it Without Steroids?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

qwertyuiop asdfg hjklöä xcvbnm?
 ida
 johanna
 carro
 lollo

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards