vemvann

Alla inlägg under september 2012

Av Du vet vem - 27 september 2012 10:03

Varför skrev dom inget om när jag avskaffade FritzL?!!

Av Du vet vem - 26 september 2012 16:32

Idag gled min wappomophone ur min lilla jeansficka och störtdök ner mot det stenhårda toalettgolvet. Skärmen sprack så till den milda grad att jag trodde hela telfonen skulle ramla isär. Behöver jag säga att jag har sorg? Den är nu inlämnad på lagning.. be för den...


Kom för övrig precis på att jag kommer förlora alla mina pågående WF-sessioner pga walkover. Kan den här dagen suga mer? Nås på samma nummer tack vare mammas fantastiska låne-sony från -97. 



...jag måste sluta döda mina mobiltelefoner.


/C(P!)

Av Du vet vem - 26 september 2012 12:23


 
 
 
 

mat

Av Du vet vem - 23 september 2012 22:15

Denna dag började på ett sådant sätt som värmer en i hjärtat. Hämtade en god vän på hotell och lade oss nedan ner och bakisfnittrade tills vi efter tre timmars dregglande bestämde oss för att åka på max. Vi åt för 239 kr, på max. Sedan har dagen gått i åtandets tecken och nu klockan 22 har jag nått gränsen för vad en människa tål. Så godnatt där ute i cyberspace, nu ska jag stoppa fingrarna i halsen.

/L(axermedel någon?)

Av Du vet vem - 20 september 2012 22:06

Av Du vet vem - 20 september 2012 14:10

 


FML

Av Du vet vem - 20 september 2012 09:06

Igår ringde de från kontorsfixarna och erbjöd mig ett jobb.. allt jag behövde göra var att dyka upp på en liten intervju antingen igår eller idag då jobbet skulle tillsättas snarast. "Kul!", hade man tänkt om man inte låg invalidiserad av halsfluss. När hon fick höra det ville hon inte längre träffa mig.. Var ju visserligen bara ett extrajobb men det hade ju ändå varit roligare än att vara helt arbetslös. Som tröst ska jag nu rulla iväg mot vårdcentralen så de kan göra mig frisk igen. Det här som kallas liv verkar inte gå så himla bra för mig för tillfället. Ska se om jag kan skärpa mig och skaffa mig ett jobb. Alternativt bli frisk och luska fram en bostad. I den bästa av världar.. allt på en gång.


Adjö!

/C 

Av Du vet vem - 20 september 2012 08:55

Om 40 minuter äre fika. Längtar efter min lilla fil som står i kylskåpet. Igår var det exakt fyra månader till min födelsedag. Inte för att jag på något sätt håller räkningen.. Annars då... Har bytt kontor.. Händer mycket i mitt liv. Om man säger så...

Presentation


Life is a Race - Can You Win it Without Steroids?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

qwertyuiop asdfg hjklöä xcvbnm?
 ida
 johanna
 carro
 lollo

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards